• OMX Baltic−0,18%261,99
  • OMX Riga0,59%892,39
  • OMX Tallinn−0,37%1 685,67
  • OMX Vilnius−0,06%1 002,37
  • S&P 5000,22%5 714,89
  • DOW 300,1%42 106,51
  • Nasdaq 0,14%17 973,02
  • FTSE 1000,36%8 259,71
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,19
  • OMX Baltic−0,18%261,99
  • OMX Riga0,59%892,39
  • OMX Tallinn−0,37%1 685,67
  • OMX Vilnius−0,06%1 002,37
  • S&P 5000,22%5 714,89
  • DOW 300,1%42 106,51
  • Nasdaq 0,14%17 973,02
  • FTSE 1000,36%8 259,71
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,19
  • 01.10.15, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika müük jätkas ka septembris langust

Baltika müügitulu langes septembris aastaga 14%, kuna nõudlus idaturgudel oli halb ja ilm septembris tavapärasest soojem.
Baltika tegevjuht Meelis Milder
  • Baltika tegevjuht Meelis Milder Foto: Andras Kralla
Rõivafirma septembri konsolideeritud müügitulu ulatus 4,07 miljoni euroni ning see vähenes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 14%.
Müügitulu vähenemist mõjutas enim idaturgude, eriti Venemaa nõrk majanduskeskkond, seda nii jae- kui hulgimüügis, teatas Baltika börsile. Riskide vähendamiseks suletakse ettevõtte kinnitusel Venemaal kahjumlikke poode ja vähendatakse müügipinda.
Lisaks mõjutas müüki keskmisest soojem septembriilm ja sellest tulenev tarbijate tavapärasest väiksem huvi sügisrõivaste vastu.
Baltika konsolideeritud jaemüük septembris oli 3,51 miljonit eurot ja see vähenes neljal turul eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7%. Septembri jaemüük Baltikumis suurenes 3%, sh oli kasv Eestis 7% ja Leedus 3% ning kahanemine Lätis 5%. Jaemüük Venemaal vähenes eurodes arvestatuna aastaga 50%. Kohalikus valuutas mõõdetuna kahanes jaemüük Venemaal 23%. Müügipinda jäi Venemaal samal perioodil vähemaks 23%.
Hulgimüük jäi eelmise aasta septembrile alla 45%, e-poe müük suurenes 22% võrra.
Septembris avati Eestis Tallinna Solarise keskuses uus Montoni pood. Baltikal oli septembri lõpu seisuga kokku 131 kauplust, sealhulgas frantsiisipoed: 5 Venemaal, 5 Hispaanias, 2 Valgevenes ning 15 Ukrainas. Baltika enda opereeritavaid poode oli kuu lõpu seisuga 104, kaupluste kuu keskmine müügipind jäi eelmise aasta sama perioodi tasemele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.09.24, 14:27
Regiooni suurim jätkusuutlikkuse festival Impact Day toob kohale tõelised tipptegijad
10.-12. oktoobrini leiab Tallinnas asuvas Põhjala tehases juba kolmandat korda aset jätkusuutlikkuse festival Impact Day, mis toob erinevatest maailma paikadest kohale oma valdkonna tõelised tipud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele